Nachem Coiffeur

Original von Iago

Hey Niina

E finde die Frisur toll, gseht guet us a der!

Hm was hesch denn du für en Coiffeur? E muess mini immer zwinge, dass sie ändlich soviel abschnid wie e gseit han! :D
Also i ha früaner immerwieder das Problem ka und d Kollegin wird o immer ziemlich zurechtgstutzt obwohlsis wachsa loh will. Bi mir machts suss immer a Verwandti aber dia hocket no a halbi Ewigkeit in Neuseeland. Also muasi wohl irgendwo ina Studio wells an Schnitt bitter nötig händ

 
Sit mim Coiffeur-Desaster schnidi mini Haar nume no säuber. De weiss i wenigstens wieviel i abschnide und wens nid guet chunnt bini säuber schuld...

 
Selberschnida würdi mi ned traua aber ab und zua muassis am Fründ kli abschnida und a Zit lang o dr Schwöster. Jetz hätmer eini woni ned wirklich mag s Ahgebot gmacht dasi ihra d Hoor schnida könni und sie mir Geld git. LOOL sie git offa zua dass sie schiss vor mit hät aber glich würdsi mir sowit vertraua und mi mitra Schäär a ihri Hoor loh? oooooje :D das muasi mir no überlega^^

 
Isch im Fall nid sooo schwär! Zerst e Grundlängi schnide, denn d Site agliche also d Haar übere Kopf ufe nä und bizli schnide und denn d Haar vom Kopf wägnä vertikal und vo unte gäge ufe schnide damits chli e Stuefig dri git....
Also so mach igs meistens. Jetzt hani aber ja no so kurzi Haar dass i nume die Spitze schnide und agliche... Denn mit dr Schäri no chli usfranse damits nid so sträng isch.

 
Uuuh, i chönnt das nid (abgseh drvo dasi eh nid cha Haar schniede). Bi mir wär d Vrlockig viu ds Gross ihri Haar so richtig ds vrsouä... hähä

 
@Loony
Das könnt bi mir recht schwer werda well weni mi bück das d Hoor vorna überi hangend sinds scho fast am Boda xD Aber najo am gschidsta gangi zu dera vo minra Mum. Do bini z letztmol immerhin z frieda gsi usser dass sie meh abhaua hett könna weg dem huara Hoorfresser

@Nina
Also woni das ghört ha hani o zerst mol dreckig glacht und mir alles möglichi vorgstellt :D aber o wenn ma eini echt ned mag, es wär verdammt mies d Hoor z versuaua. Vorallem hald bi Fraua well d Hoor echt wichtig für di meista sind aber verlockend isches natürlich scho hehe
Lohsch sie jetz eigentlich wieder wachsa?

 
*Traum*!!!! I hätt gärn 20cm vo dine Haar.... gisch mir se???

Haar versaue isch mega fies aber i versta d verlockig... So e richtige Ecke drischnide asymmetrisch... hehehe

 
KAsch dia 20 cm gern ha aber leider wärens denn genau dia wo so kaputt sind. Also do wärsch alles andri als zfrieda^^

Haha jo genau so sacha hamer o denkt. oder hald so büschel ganz kurz abschnida und zwüschadinna mol kli länger loh. no kli pink und grüa färba und tadaa: a glücklichi Friseurin mitra ab sofort depressiva Kundin xD

 
Ah, i hamr jetzt eher ä ganz asymetrischi Churzhaarfrisur usgmale... so ganz us vrsehe natürlech... hähä

Oh ja, i lase ganz bestimmt wiedr la wachse. I fühle mi im Momänt ächt extrem unwiiblech und unsexy! Abr s isch ds bestä, woni mit mine Haar ha chönne afaa. U zum Glück wachsesi ja wiedr.

 
i find dini neu frisur supper.. isch glaub würkli ds besta wo hesch chöna macha.. :) aber gseht guat uus

 
Niina, gern eini mitnäh am Sunntig!!! ;)
Ich ha nu mal ghört igenwie das de Bob Marley jeeensti Luus-Arte i de Haar gha het.. sit det hani niemeh Dreads wölle..
Aber cha mer schona vorstelle das sich det einiges verirrt und nümme usefindt..

Und Jade, gib mer doch die Kaputte..würed wahrschinli gad a mini passe, mini sin sooo was vo gschlisse.. /:

Und Fraue wo ihri Haar sälber schniede sind voll-sympathisch. :D
obwohl ich amel zum Coiffeur gahne.. Aber wenn mer bim schaffe langwilig isch, schnidi ab und zue dSpitze chly, wenn mer nüt bessers ifallt

 
Nur mol so an Tipp für dia wo sich selber d Hoor schniden. nehmend niamols a normali Schäär. Das macht alles no viel schlimmer. I ha mol a Hoorschär im Manor kauft aber bi ned so überzügt davo. Evtl legi mir mol a Prof-Schär zua. I schnid bi mir immerwieder di kaputta einzeln ussa aber do werdi ewigs ned fertig.

 
Die machts no schlimmer ? Oh Gott, etz gheied mini denn gly us. :D

Aber Profi-Schäre sin dementsprächend tür nimmi ah.. weisch du, wieviels ca. kostet ?

 
Uh nei kA was so eini koschtet. aaber i denk mol sie sind ned grad billig. dia woni vom Manor ha hät 15 fr kostet aber sie isch o dementsprechend schlecht

 
Ja hähä, dä het übr 80 vrschiedeni Sorte Ungeziefer ide Haar gha, unger angerem bis denn unbekannti Sorte. Git jetzt ä Bob Marley Luus (ke Scheiss). Naja, wede dini Dreadis guet pflegsch hesch eigentlech o keni Problem mit Ungeziefer oder Gstank odr Schimmel odr so, abr i ha oscho sougruusigi Dreadis gseh u mi Ex mues sini jetzt immr parfümiere... fingi nid so lecker. Abr äbä, s git so viu Lüt, wo ihri Dreadis eifach nid guet pflegä u das fingi ehrlech gseit nid toll und gruusig. Abr weme d Dreadis guet pflegt, hetme keni Problem, nur haut mit gwüssem Dräck u Stoub wode eifach nid usebringsch, egau wasde machsch

 
wau, wau, wau, da hat sich jemand völlig verändert.
Aber ehrlich, steht dir total gut =)
Ihr seit wirklich ein süsses Paar...
Gruss Catba

 
Ja ich habe auch 2 Profi Scheren. Habe mit den Haushalts-Scheren schlechte Erfahrungen gemacht.

Aber ha au 70.-Zahlt.

IIIIh i ha als Kind 3mal Läuse gha und jedes mal hani mini ganzi Haarpracht müesse ufgä... Heul!

Ha immer Zöpfli welle und nie dörfe mache...

 
Biüs gits soe Coiffeurzubehörlade. Dört hani die gkauft.