Ui - bi zwor scho es Wili do, han mi aber nonig vorgstellt

Cat1983

Erfahrener Benutzer
15. Apr. 2005
130
0
0
40
Sali Zeme

ha jetzt grad gseh, dassi mich no gar nid vorgstellt ha :oops: Uf diä Page bini dank dä Nadja gstosse - i ha 3 Meersäuli vo ihre.

Ich wird das Johr 22, bi scho verhürotet, wohne mit mim Ma und mega viel Tier ufem Land in Degersheim SG. Ich besitze 5 Chatze, 1 Hund, 10 Meersäuli, 2 Hase, 3 Degus, und 2 Aquarien. :D

Bi üs dieheime isch also mega viel los. D'meersäuli und d'Häsli hani dusse i zwei Gheg (noch Gschlechter trennt - ussert d'Häsli), d'Degus inärä grosse Voliere, 3 vo mine Chatze chönd verusse nur d'Rassechatze (sind langhoorigi) blibed dine. Jo, mer hend do in Degersheim schier en eigne Chlitierzoo, aber i ha zu jedem vo minä Tierli e sehr engi Beziehig und gäbt kei einzigs meh ane. :D

So, das wär jetzt also mini "Vorstellig" gsi. Für Bilder und meh Infos über mich und mini Tierli müänder halt uf mini Homepage go. :p

So, jetzt wünschi eu no en schöne Obet. :wink:
Grüässli
Stephanie & Co.

 
Hallo Stephanie.

Dan noch ein Herzliches Willkommen auf dem Forum :D





War mal auf Deiner Homepage. Kompliment, ist sehr interessant mit vielen schönen Fotos.
:)





Gruss, Dani


 
Hallo Stephanie,

dann werde ich Dich also auch noch offiziell hier auf dem Haustierforum begrüssen:

Herzlich Willkommen :D !!!





Deine Homepage ist wirklich ein Kompliment wert,das möchte ich hier auch noch erwähnen!!!Da steckt viel liebe und auch Arbeit dahinter...weiter so!!!!






Na,wie geht es denn den 3 Meeris so??Lässt Du sie mal ganz lieb grüssen von mir?
:lol:





Grüessli Nadja


 
Hallo Stephanie

Auch von mir ein zünftige Begrüssung !

Herzlich Willkommen im Haustierforum

Es Grüsst

Eda :)

 
Hallo ihr drei

Besten Dank für die Begrüssung und die Komplimente für meine Homepage. Es war wirklich eine grosse Arbeit, aber jetzt mit dem Endergebnis hat es sich gelohnt.

Und Nadja, den kleinen geht es prima. Sie entwickeln sich prächtig und sind schon viel grösser geworden.

Liebe Grüsse
Stephanie

 
Hallo Stephanie,

herzlich willkommen im Haustierforum.

Mfg.

Cyrill

 
Hallo Stephanie,

auch von mir noch ein offizielles herzliches Willkommen von mir! Schön, dass Du auf Nadja gehört hast :!:

Grüessli Christa

 
Hallo zusammen.

Besten dank für eure Willkommensgrüsse.
Finde das Forum echt interessant und werde es weiterempfehlen :D

Macht weiter so :!:

liebe grüsse
stephanie

 
Hallo Stephanie,

Schön, dass Du auf Nadja gehört hast
da muss ich Christa vollkommen recht geben!!! :lol: Nein *scherz*.Ich finde es wirklich schön,dass Du auch hier bist....

Und finde es auch toll,dass es Dir hier gefällt und Du die Seite sogar weiterempfehlen wirst!!Danke!!

Grüessli Nadja