Hoi Karin

Karins Wichteli

Neuer Benutzer
01. Dez. 2007
6
0
0
112
Hoi Karin

S'Orakel het mich zu dim Wichteli bestimmt! Und wil ich dir gärn e Freud mache würd, möcht ich doch chli meh über dich erfahre, obwohl ich scho die eini oder andri Idee ha, wien ich dech chönnti überrasche!

D'Idee vom Uger sim Wichteli finde ich au toll, also hanis eifach nochemnacht... :oops:

Villicht hesch jo eifach chli Luscht, mir vo dir z'verzelle?

Es Grüessli vo dim Wichteli, wo jetzt muess go witerschaffe, de Samichlaus rüeft scho wieder!

 
Hallo

Ooooh, min Wichtel :D :D

Hmm, was könnte ich denn so erzählen. Zu sagen, dass ich sehr gerne Tiere habe hat wohl wenig Sinn in einem Haustierforum :wink: ....

Naja, ich habe zwei Kinder (das dritte ist unterwegs), gemeinsam mit diesen bastel ich sehr gerne... Handarbeiten allgemein finde ich toll, so verarbeite ich die Wolle unserer Schafe selber...

Dann habe ich zwei Border Collies, die mir viel Freude machen...

Hoffe, dass ich Dir schon etwas geholfen habe (?).... :wink:

 
Hallööchen!

Bevor ich hüt Fürobe mache, muess ech doch no schnäll go inegüxle is Forum! De Samichlaus het scho sin Glüehwii packt und schnarcht gmüetli vorem Schwedeofe, also chani rasch sin PC chlaue!

Hmm, es bitzeli het mich dini Usfüehrige witerbrocht! Okay, froge mir emol chli witer... gits öppis bestimmts, wo du sehr gärn hesch? Oder en gheime chline Wunsch (es Glas suuri Gurke zum Bispiel :D )? Hesch z.B. en ganz en gheimi bluetrünschtigi Adere und lisisch gärn bluetigi Krimis? Verrot mir doch irgendöppis, wo me vo dir nonig weiss!

Es Grüessli
dis Wichteli

 
Hoi Wichteli

Oooh, da hast Du aber tatsächlich einen "Nerv" getroffen. Ich lese sehr gerne und sehr viel. Oftmals höre ich mir aber auch Hörbücher an (gelesene Bücher, vorallem Krimis), weil ich dazu basteln, malen und so weiter kann...

Ich lese so ziemlich alles... von Fachbüchern (über Hundeerziehung, Hundeverhalten, Kriminalistik und vieles mehr), über Krimis und Autobiografien oder Lebenserzählungen....

Hihi, saure Gurken Lust habe ich nicht... süsses würde ich liebend gerne essen, träume sogar davon, da ich aber Diabetes habe, geht das leider nicht :wink:

Tschüss liebes Wichteli

 
Hoi Karin

Isch au gemein, wenn me vo Süessem träumt und ned dörf ässe! Gsesch, zum Glück hani nochegfrogt und minere Chuchifee chönne säge, dass sie ned die schönschte Guetzli für dich uf d'Site legt! Mini Chuchifee het chli en Guetzli-Tick, sie macht immer soviel, dass mir im Januar noch chönned Guetzli ässe! :f045 Obwohl dini Familie sich sicher au würi druf stürze, aber s'Wichtelgschänkli söll jo für dech si! Und cho Fänschter putze (Idee vo de Nati im Posting) chume ich ned, do bin ich völlig unbegabt und du würisch nümme use gseh! :oops:

Din Läsegschmack trifft offebar so ziemlich mine au, ich finde es uh spannend, Queerbeet z'läse. Mini Fründe sind über mini Büecherwahl ganz verwirrt, will sie mich ned chönned ischätze anhand vo dene.

Mit Höhrbüecher chnai nume be wite Reise bem Autofahre öppis afoh. Ha in de letschte Ferie vom Walter Moers "Eine wilde Reise durch die Nacht" (gläse vom Dirk Bach) mitgnoh und has ganz spannend gfunde. Aber dehei schlofe ich immer i bim lose...

Es liebs Grüessli vo dim Wichteli

 
Hoi liebs Wichteli

Naja, wenn Du einschläfst beim Hörbücher lesen, dann liegt das wohl an den Tätigkeiten... ich bin immer ganz versunken in meine Arbeiten, da gibts kein Einschlafen.

So male ich zum Beispiel die Rassetafeln für auf den Weiden (in stundenlanger Pinggeliarbeit schreibe ich das mit Ölfarbe und Pinsel :wink: ):







Ja, dann sind wir wohl die selben "Querbeet-Leser"... ein Buch muss mich einfach ansprechen :D .

Und ooooh ja, meine Familie würde die Guetzli sicher schneller verdrücken, als ich sie zählen könnte :wink: ...

 
Hallo zusammen!

WOW Karin!
die Schilder sind ja wunderschön!!!!

zu was Du immer noch alles Zeit hast..... :roll: wie machst Du das bloss? :wink:

Grüsse
Nati

 
Hallo Karin.

Ein grosses Kompliment :resp . Die Schilder sehen spitze aus.

Gruss, Dani

 
Hoi zäme

Auf den Bildern siehts nicht so gut aus, irgendwie scheint die Schrift verzerrt...

Ist mega aufwändig, aber ich finds total schön.... an einem Schild habe ich mal nur das Schreiben gerechnet und kam auf über 20 Stunden (ist eine kleine Schrift und die altgotischen Lettern sind ziemlich pingelig)..

Nun bin ich an der dritten Tafel dran für die Engadinerschafe... so geht mir die Arbeit nie aus...

 
Hoi Karin

Wuah, Du bist defintiv ein Unikat. :D Diese Schilder sehen spitze aus, gute Arbeit!! 8)

 
Wow Karin, die Schilder sehen ja superschön aus! Wo nimmst du eigentlich die viele Zeit her? Wenn ich mir das so vorstelle... Unglaublich - Kompliment!

 
HOi zäme

Hmm, naja, es ist eben ein guter Ausgleich zu all dem Rambazamba mit Kindern und Tieren. Da wir ein sehr grosses Schlafzimmer haben, hab ich da meinen Basteltisch, auf dem ich abends (wenn dann mal Ruhe eingekehrt ist), etwas machen kann...

Die Tafel der Stiefelgeissen und der Skudden stehen ja schon... und die Leute bleiben immer wieder an den Weiden stehen und lesen. Früher wussten die Leute gar nicht wirklich, was für spezielle Haustierrassen sie da vor der Nase hatten :wink:

 
Hoi Karin!

Das sind würklech wunderschöni Schilder, wo du do kreiert hesch! Kei Wunder, dass d'Lütt dervor stohblibe und die genauer aluege! Hesch dech ned bem Samichlaus als Wichteli wölle bewärbe? Kreativi Chöpf chan är imme bruche!

Tja, Hörbüecher - okay, ich han se im Bett vorem ischlofe glost, dure Tag chum ech ned so derzue - üse strängi Schef... :roll: Aber bim lange Autofahre würdi wieder mitnäh!

Hütt isch de stressigschti Tag vom Johr - innes paar Stund macht sech de Samichlaus ufe Wäg zu de erschte Chind und macht üs alli no wahnsinnig do im Huus! "Händ ihr dieses... händ ihr sälls... wo isch... es fählt no..." und das dr ganzi Tag! Und jetzt motzt är scho wieder, wil ich mini "Wichtelpflicht" :wink: erfülle und dir es Grüessli schicke! Also mach ich wohl besser witer :x

Es liebs Grüessli vo dim Wichteli, wo dir en schöne Tag wünscht!

 
Hallo Karin,
super schöne Schilder machst Du da.

:D Hast Du eigentlich noch Zeit zum Schlafen? :D

Liebs Grüessli Lise

 
Hallo

Naja, ehrlich gesagt schlafe ich nicht wirklich gut zur Zeit... Einerseits wohl wegen der Schwangerschaft, andererseits wohl einfach zu viele Dinge, die mich beschäftigen :roll:

Die nächste Tafel, die ich machen sollte liegt allerdings immer noch bereit zum Malen auf meinem Basteltisch.... bisher habe ich keine Zeit gefunden sie anzufangen. Es wird die Rassetafel der Engadinerschafe...

 
Mein liebes Wichteli

Endlich habe ich meinen neuen Computer wieder und kann mich bei Dir bedanken....

Ich habe ein meeega tolles Päckli von meinem Wichteli erhalten (ja :oops: .. ich gestehe, ich konnte nicht warten und habs geöffnet). Es hatte sogar Schafkleberli aussen drauf und der Inhalt war auch absoult der Volltreffer!!

VIIIIEEELLLEEENN DANK :D :D

 
Hoi Karin

Das freut mich aber, dass mis Gschänkli so guet be dir acho isch - isch jo immer chli es Risiko öpperem fast Fremdem öppis z'schicke! S'Ussueche het mir aber au Spass gmacht, gibe ich zue! Be gspannt, ob dir de Krimi gfallt, ha scho viel Guets drüber ghört...

Ich wünsche dir morn e schöni Wiehnachte mit dinere Familie und fürs 2008 ganz viel spannendi Stunde mit dinere sich vergrössernde Familie. Und es chlises Baby, wo ganz brav isch und gli dureschloft...

Liebe Grüessli vo dim Wichteli