Der Kein-Schwein-ruft-mich-an oder Fuck-ist-mir-langweilig oder Wahlweise-was-anderes-einsetz Thread

Matti

New member
15. Okt. 2008
8.350
0
0
Dr Titu seit scho aues.
I ha zum Bispiu grad mega Liebeschummr u es hetsech scho wiedr ä Typ i mi vrliebt, woni eifach nid wott. Die Männr wo ig wott, die wei mi nid odr chöme nid übr die blödi betrügerischi Ex hinwäg o die wo mi wei wotti eifach würklech würklech nid wüusi sowas vo nid mi Typ si u mir relativ schnäu zümpftig ufe Sack gö. Wuala, füre Momänt gnue usgchotzt. Merci, dasi ha dörfe Monolog füehre!

 
Niina, das isch glaub na öppe so mit de Männer.. oder wenn du keine wilsch, den sinds plötzli da, und wend gern mal en Ma hetsch, sin all weg. /:
Aber für das hebed mier Fraue doch zäme, zum enand vollhühle & eus wieder ufzmuntere.. eigetli sött mer lesbisch sy, Fraue verstönd ein doch eh besser. :p

 
Genau!
Und im mini Fründin vouhüüle bini im Momänt supr. Hetsech abr no guet breicht... wo i bi glücklech gsi, het sie mi voughüület u jetzt wo ig sie am vouhüüle bi, isch sie wiedr glücklech. Isch guet so, de hetmä ä starchi Schuutere zumsech aalähnä u nid o öppr wo näb eim am zämäbrächä isch :p .
Männr si doch blöööd. U no blödr sisi, wemese gärn möcht hasse, für das dr Liebeschummr schnäuer düregeit usi eim das totau unmüglech mache, wüus eifach Schätz si.

 
Du brauchst Ablenkung, Ablenkung, Ablenkung!!! Und zwar 24h am Tag! ;)
Unternimm Dinge, die der Ex hasste.
Und im Männer loswerden, die ich nicht will, bin ich Meisterklasse......!! Immer schön sarkastisch und zynisch sein....in einer Woche werden sie dich in Ruhe lassen, weill sie dein Humor nicht verstehen :]

Ich war den ganzen Sommer lang Single mit ein paar Affären, Typen die ich nach ein paar Tagen wieder loswerden musste und und und...Jetzt bin ich aber wieder in einer festen Beziehung.
Also bei Liebeskummer und Beziehungsfragen wenden sie sich bitte an Frau Dr.med. El-Wisley :D

 
isch na schön, dass das Forum hauptsächlich mit Fraue bsetzt isch.. die verstönd ein wenigstens richtig. ;)

Und Frau Dr. med. El-Wisley, ich merk mers :p

 
Hihihi im Typen loswerden bin ich auch weltklasse!
Zickig, bösartig, sarkastisch sein und wenn das nicht hilft breche ich den Kontakt einfach ab.
Da passt das Lied "cold as ice" So bin ich dann. Arschkalt...

Liebeskummer hasse ich wie die Pest. Hatte ich aber schon ewig nicht mehr fällt mir grad auf. Bin irgendwie abgestumpft und glaube nicht mehr an die einzige wahre blablabla Liebe. Schade eigentlich. Weiss nicht mal mehr wie sich das richtig verliebt-sein anfühlt. Bin da eher wie ein Mann in der Liebe. (nicht falsch verstehen Männer! Ihr liebt einfach anders)
Armi Niina! aber wenigstens hast du eine Freundin,die dir zuhört und für dich da ist! Als ich meine frühere am meisten brauchte, sagte sie mir am Telefon, dass sie jetzt lieber mit ihrem Freund das Feuerwerk anschauen geht als mir zuzuhören.... Das war das Ende einer sehr langen Freundschaft.

Dr.el-wisley ich werde mich auf jeden Fall an dich wenden!

 
Sprechzeiten sind immer von Dienstag-Freitag 7.00 bis 19.00 Uhr, Samstag und Sonntags 24h am Tag, aber Montag ist Ruhetag :p

 
Oh ja, im Männer loswerden bin ich auch ganz gross :D .

Ich bin da unverbesserlich... ich werde glaube ich immer an die ewige und einzige Liebe glauben. Und ich hab auch gedacht, dass ich mich eh nicht mehr verlieben kann und schon gar nicht so... bis er dann kam. Aber NEIN, lieber noch an seiner Ex hängen, die ihn mit seinem besten Freund betrogen hat... Suuuper!

Ach ja, falls jemand Hilfe beim stalken (Referenz Priscilla) oder eine Kummerkastentante (Referenz: Ah böh, so ziemlich jeder in meinem Umfeld) braucht: Dr.psych.med.dent.oderwasauchimmer. Niina hat auch 24h Bereitschaft.

 
Also, mein heutiger Kummer ist, dass ichs jedesmal schaffe, Laufmaschen zu kriegen.. ;(

und übrigens, ich bin auch da, falls jemand ein Kummerkästchen braucht,
eines meiner Hobbys. ;)

 
Im Stalker loswerden war ich leider ganz mies......über 3 Monate lief mir der Ex nach, legte mir Geschenke vor die Wohnungtür (also kam ins Haus rein!!!!) schickte jede Woche Blumen an die Arbeit und und und.... :eek:

Laufmaschen..oh ja, nur dumm das grad die Lieblingstrumpfhose immer solche kriegen muss X(
@Caffy: Immer eine für den Notfall mitnehmen, man weiss ja nie ob man in der nächsten halben Stunde nicht den absoluten Traummann trifft ;) ;) ;)

 
How to loose a Guy in 10 days... ;-)

@Loony
Do gseht me mol, wie d Männer uns versaue!! ischs nit no schön gsi wio mr no alli an Ritter in glänzender Rüschtig glaubt hei?!!
Wo isch nur dä wunderschön Traum ane cho?

Na, ich han nach mehrerne herbe Erfahrige miesse das mit dr Monogamie nomol über dänge. Chans si, dass ei Mensch misch komplett ergänzä chan? I weiss es nit, de an jedem Maa isch IMMER abr au würklig IMMER en Hacke dra.

UND DORUM HEI MIR FRAUÄ D HÃœND MÄNGS MOL SCHO LIEBER ALLS ALLI MÄNNER VO DR WÄLT!!
:D

 
@Toxic
A dä ir glänzende Rüstig hani äbe nie glaubt. Eher a dä eint wo eifach perfekt zu mir passt und mi unterstützt und umsorgt und und und. Da chas ja nid real si.D Männer hei immer e Hake...äntwäder sinds Liebevoll und so derfür STOCKDUMM oder si sind intelligänt und derfür emotional verkackt oder beides zäme... oder denn sind si liebevoll und "trage" ein derfür sinds schnäll aggressiv und unkontrolliert.
I ha glaub scho fasch jedi Sorte gha. Aber die wo passt isch nid derbi.

Jetzt wirdi im Mai 30i und bi immer noni schlauer worde.
Mini Familie findet sich scho mitem Gedanke ab, dass i wohl nie Kinder wird ha. Mann die stresse au immer so!!!!!! (also d Familie) Cha ja au no mit 36i Kinder becho oder nid?????

Dr FIlm "how to lose a guy in 10 days" isch ja dr Hammer!!!!!!!!
und ihres Kleid bir Präsentation isch ja sooo meega schön!!!!

 
I has eigentl. immer so ka dass mi d Männer mit dr Zit agfanga händ huara nerva xD aber sie mi abgöttisch gliabt händ :S naja irgendwenn hanis denn nüm usghalta aber weli irgendwia z liab bi zum schluss macha hani immer blöder tua... umazickt, strit agfanga, blöd agwohnheita extra no verstärkt, usw... aber nix hät irgendwia gwirkt dass irgendan mol mitmer schluss gmacht hät... najo bis jetz ha immer i dia Typa in Wind schüssa müassa. Nochem schluss macha ischs denn immer no schlimmer worda... irgendan hät mir droht sich um z bringa und hät sch denn ihliefera loh und an andera hät im msn d Cam laufa loh damit i gseh wianer hüült :D najo und an andera git mir so z säga d schuld daser so abgrutscht isch aber der isch sowieso ned ganz gschissa :p

Dafür hani jetz an super Mensch gfunda. Miat händ zwor a wille lang a recht schweri Zit ka wells mir dr Ex wo ned ganz gschissa isch ziemlich bös gmacht hät abermiar häns gschafft^^

 
Hehehe bisch au so e Männermordendi Frau wie ig? Glaub so zimlech jede Ex vo mir het en Schade dervo treit wäge mir also wägen Schluss mache....

Chönnte ja grad e Club gründe!

 
Haha das wär a Idee :D

Naja weisch, wenns eim scho so huara schwer machend mit schluss macha (was i do scho alles ghört ha... :S) denn muass ma sie hald kle foltera, was will ma denn tua, ma ka doch ned bi eimna bliba wo sich inen Vollidiot verwandlet hät.

 
Oh mann, a die Männermordendi Frou schliessimi vou a. Eine het wäg mir für 1,5 jahr d Schwiiz vrla wüuer nid het wöuä ds Risiko iiga mi ds gseh wüuers nid ertreit hätti... *schäm*.

I gloube immr no a perfekti Maa, womi eifach supr ergänzt. Abr ja, bis jetzt hani o eifach aues irgendwie düregha, abr no nie dr perfekt gfunge. U mi Liebeschummr isch scho bessr, i finge langsam Sache, womi hättä gstört a ihm, weni nid so hoffnigslos ine vrliebt wär gsi. Zum Glück bini ersch vrliebt gsi u noni totau vrfauä, de wärs richtig schlimm.

Und he Jade, i kennes vou. Die Männr, wo eim abgöttisch liebe, gö mir o immr sooowas vo ufe Sack. Hua, ha grad wiedr so eine ar Backe. Abr eigentlech ischr ä liebe, vo däm här wotti nid fies si u muessne eifach so loswärdä. Jahaaa, mau mitim redä wenine ds nächscht mau gseh.

 
Ohmann es git imfall ned nur Männer wo eifach krank sind. an Kolleg wird vo siner Ex zimlich terrorisiert... Dia schickt irgendwelchi kollega zum ihn usspioniera waser im Usgang macht, sie waret stundalang vor siner Hustüür, und und und.... najo sie häts sogär gschafft dass sich Kollega vo ihm abgewndet händ und jetz goht sie o no anes Festival nur zum ihn döta fertig z macha -.-

 
Oh mann (frou), sone dummi Chue!!! So eini isch ächt ä Schand u extrem müehsam!
Abr weisch, we das de ihre würdi passiere, respektive we das ihre Ex würdi mache, de wär sie die erschti wo im Züg umeflennt u zur Polizei secklet (was o ihres guete Rächt wär, abgseh drvo).